Khamis, 31 Mac 2011

mE[e]tinG Da[y]'s

greeting olz readers......

Petang ni cuma nak kongsi ngan korang semua apa yang telah aku lalui hari ni....
Macam besa, jam 6 pagi aku da bangun, siap-siap tuk g office. Banyak gila kerja yang kena siap ari ni,
tapi aku tak kisah, buat la apa pun, keja tak kan pernah abis.

Tapi langit tak selalunya cerah(cehhh, mcm kisah sediy la pla), rupanya2 nya ari ni aku ada meeting, meeting biasa haku tak kisah, & tak nk publish pun sampai korang jemu nk baca.
Apa yang buat aku terasa nk publish kisah meeting2 ni bila aku da terperuk sehari dalam bilik kecik tu.

& buktinya, sempat jugak lah aku rakam gelagat ahli2 meeting tu... ni spesyel tuk korang...
                                                                                       







 tu jak lah sedikit gambaran yang dapat aku sediakan untuk tatapan korang, tapi hari ni memang memenatkan.
bukan disebabkan buat kerja sendiri, tapi sebab meeting yang amik masa sehari ni.

Tapi aku cukup berbangga kerana dapat menjadi sebahagian dari kumpulan ni,
sebab aku sedar, apa yang kami bincangkan & buat adalah untuk keselesaan seluruh
Warga Malaysia & Penjawat Awam amnya.

kla, nak tenangkan otak da.
daaa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan