Jumaat, 1 April 2011

Selamat Tinggal.....

Assalamualaikum & Salam Sejaterah Semua
Alhamdulillah

Sedar tak sedar, kita semua suda berada dibulan 4 tahun 2011 ni.
Syukur pada Maha Pencipta.

SELAMAT TINGGAL BULAN TIGA

Mungkin ada antara korang yang bertanya, kenapalah aku nak buat entry mcm ni?
suka hati akulah, dah nama pun blog aku. hehehehe
nak baca, baca, tak nak baca, boleh tutup pas baca.

Dengan ter'publish'nya entry ni, maka bertambahlah suda usia kita selama sehari dari semalam.
& sebab aku tulis entry ni adalah untuk meraikan kegembiraan2 yang akan aku lalui pada bulan ni disamping menunggu ulang bulan blog aku yang pertama pada 5 ari bulan ni.

Dalam bulan ni jugak, aku akan bawa korang meneroka & merasai sendiri keindahan suatu tempat yang sangat2 memberi nostalgia buat aku.
 Dimana & Bila tu, aku terpaksa rahsiakan. So, kalau korang nk tahu,
Korang cuma perlu bersabar & selalu2 lah menyinggahkn diri dalam blog aku ni aaa.

Tapi mcm biasa, entry2 yang len tetap ada. cuma tunggu masa jak bila2 nak publish.
So korang semua,

Selamat Datang KeBulan April

 Dari aku yang hanya ingin menulis



2 ulasan: