Jumaat, 11 Mac 2011

~testing~ 1,2,3...

ASSALAMUALAIKUM W.B.T. & SALAM SEJATERAH

(okey la tu da dapat masuk gambar da)

hehe..
mesti korang tetanya2 kn, napa la tajuk aku dekat atas tu
'~testing~ 1,2,3...'
da mcm nk test mic la pla kan sebelum beucap..
atcually, ni first time aku cuba masukkan gambar dalam karangan blog aku,
tu la sebabnya kenapa aku panggil ngan nama yang mcm tu...
testing la konon...

Aku tak tefikirpun nk masukkan gambar waktu karang2 sebelum ni,(belum jinak lagi)
tapi tadi sorang sifu aku dekat blog ni ckp lebih kurang bunyi mcm ni lah :-
~kalo nak buat orang tetarik ngan blog kite, letakkan gambar~
(dapat dengar bunyi tak)
& then aku pun fikir punya fikir, btul jugak apa dia cakap..
ikutkan hati, dekat opis jugak tadi aku try buat masukkan gambar dalam karangan aku,
tapi atas sebab keja yang belambak
ops... silap.. ni gambar sapan pagi tadi..


(haa.. ni baru btul)
 terpaksalah aku batalkan saja niat curi masa tu
(lagipun internet opis tu lembab semacm).

So, sampai jak rumah aku petang tadi, terus jak aku bukan
 kesayangan aku ni, then gabungkannya dengan yang ini

...
pas tu aku pun belayarlah ke ruangan bloger ni...
puas hati beb...

anyway, credited to ms.Zam sebab nasihat yang begitu membangun..
terutamanya dalam perkembangan saya di industri pem'blog'an ni..
hehehehe..

Akhirnya aku da berjaya dalam percubaan pertama ni dengan jayanya

So, lepas ni aku harap korang2 pembaca blog akan lebih berminat untuk melayari blog aku..
sekian dahulu persembahan saya..

Assalamualaikum & Selamat Malam
SEMUA PEMBACA
....



2 ulasan:

  1. selamat datang ke dunia blog...huhuuhu

    BalasPadam
  2. thanks U...
    Thanks U...

    Buah Cempedak Di Luar Pagar,
    Amik Galah Tolong Jolokkan,
    Saya Budak Baru Belajar,
    Kalau tesalah, Tolong Tunjukkan.

    BalasPadam