Jumaat, 18 Mac 2011

Morning Everyone.. (Suasana Pagi Di Officeku)

Assalamualaikum & Salam Sejaterah

MORNING EVReYONE

Hari ni aku nk cerita pasal suasana pagi di office haku
bukan pasal pa, tetiba jak aku rasa nk citer
(mungkin sebab 1st time datang awal)
hah, tu hah, 1 minit lagi jam 7 setengah,
dengan suhu yang mencecah 19 darjah celcius.
(sejuk Gila) 

Belum jam 0730, haku da pun melabuhkan punggungku di atas kerusi kuning milik kerajaan
mme rasa selesa tapi sedikit memalaskan haku untuk melaksanakan tanggungjawab harian,
(ni la kerusi milik kerajaan tu)

Lengang, kosong, sunyi, n semua yang dapat mengambarkan suasana yang tenang,
begitu lah suasana office aku awal2 pagi ni, tulis jak tak besh, jom aku bawak korang 
menerokai office haku awal pagik nie aa..
v
v
 (sebelah kiri meja haku) Kosong......

 (sebelah kanan pula) Sunyi.....

Selepas beberapa minit.....
v
v
(kelihatan kelibat mereka yang nk kuar g b/fast ngan yang baru nk masuk)
 Lepas tu, aku pun gerak ke zon sebelah, nk tahu apa yang haku jumpa??
ni la yang besh dalam office haku, kami sentiasa bermuafakat..
bawak sorang2, kongsi ramai2.. hehehe kidding pren

 (jangan marah aaa) 
& thanks coz pelawa makan sama
nampak sedap jak..

Tu di satu sudut, cuba kita tengok kat sudut laen pla..
jeng
jeng
jeng
..
..
..

(hah, hamik kau, ingat da penuh)
hahaha

Then haku dengar bunyi2an dari luar office, then haku cuba lah bukak tingkap office tu
(berat s**t)
Haku terlupa plak rupanya dekat luar tu ada festival,
nk tahu what kind of festival??

ni dia, mcm2 rupa hot baloon ada, (naseb baek tak da rupa aku jak) hahaha
jemputlah datang beramai2 ke festival ni erk(siap promosi tu) yang bertempat di perkarangan pasar tani, 
persiaran perdana, presint 2, or betul2 d hadapan office haku..
jemputlah datang aaa...
festival berlangsung dari 17/3/2011 sehingga 20/3/211

v
v
v
v
(waktu ni haku tengah sarapan dekat bawah)
tak nk cerita lah, sebab haku makan banyak sikit pagi ni
hahaha
tapi buat korang2 yang baca blog tu, jangan lupa amik sapan tau,
penting untuk kecergasan kita sepanjang hari ni,
 mcm gambar dekat atas ni, tak kira lah sendiri atau beramai2.
v
v
v
v

Then waktu aku naik atas, aku tengok lah member kita ni,
just nk ucap, selamat menjamu selera Kak Zam,
(sambil2 menjamu selera tu, tak lengkap kalo tak dengar HotFM)
hehe.. jangan marah..


Kla Uolz, tu la sedikit-sebanyak suasana pagi di office haku, sekarang nk sambung buat kerja pla.
ASSALAMUALAIKUM & BYE SEMUA.

Harap Korang Sentiasa Tersenyum





1 ulasan: