Selasa, 15 Mac 2011

D' Pro... [part 1]

Assalamualaikum & Salam Sejaterah
Buat Semua Pembaca

Aku hari ini cuma nak kongsi apa yang aku rasa.
Terus terang cakap, waktu tulis cerita ni, hati aku berdebar2 sangat
Aku tahu kenapa, tapi tak tahu untuk apa??
(ble faham tak ayat aku tu?)

D'PRO- Tajuk cerita aku kali ini
mcm gempak jak kan, atcually ni la yang buat aku berdebar2.

Korang pernah tak rasa takut 
(takut ngan TUHAN tu wajib)
ni just takut, takut buat orng lain kecewa, or hampa dengan korang?
ni la perasaan takut yang aku alami sekarang.

Aku takut buat orang2 di sekeliling aku kecewa ngan aku
aku risau bila aku buat kepercayaan mereka pudar
lebih2 lagi dengan mereka yang berada dalam D'PRO itu sendiri.

Apa tu D'PRO? Siapa ada dalam D'PRO?
(aku ni buat banyak betul pertanyaan dalam cerita aku)
tapi nak bagitau korang terus terang, satu hari aku hanya akan cerita
pasal D'PRO saja, dalam bahagian2 kecil.
(so, buat sesiapa yang rasa tak suka cerita drama berepisod, korang bolehlah tukar siaran aa)
 Bagi jawapan soalan2 di atas, ada dalam setiap bahagian2 cerita seterusnya,
so kalu nk tahu, ikutilah cerita seterusnya dalam D'PRO part 2 & 3.

Berbalik pada cerita tadi, aku tahu aku takut, tapi yang aku tak tahu, 
kenapa aku harus takut?
Yang penting aku enjoy, aku main, aku HappYYYYYY
aku tak perlu pikir pasal mengecewakan, yang penting aku enjoy untuk diri aku
tapi tetap akan berikan persembahan yang terbaek
insyALLAH...

Sehingga berjumpa lagi
bye semua




1 ulasan:

  1. ko wat akak penin pala dek dok miker D'PRO tuh..

    Yang penting aku enjoy, aku main, aku HappYYYYYY
    aku tak perlu pikir pasal mengecewakan, yang penting aku enjoy untuk diri aku
    tapi tetap akan berikan persembahan yang terbaek
    insyALLAH...(wekekeke..mcm double meaning pun hader..)hahahah..jgn marah..

    BalasPadam