Rabu, 16 Mac 2011

D'Pro... [Part 2] The Starter

[Sambungan]

Hye.. jumpa lagik kita...
Assalamualaikum & Salam Sejaterah..

Jam di dinding pejabat membawa aku tepat kepukul lima petang
walaupun sedikit lewat atas urusan kerja, aku tetap bersemangat
(& sekarang ni terpaksa bersemangat, sbb aku tak nk korang tertanya2 da)
hehehehe

Aku akhirnya berjumpa dengan D'PRO pada pukul enam petang
di............
^
^
^

(ops, silap.. jauh sangat ni)


(Pusat Bowling Alamanda)

Ok, no more sembunyi2 ni, mesti korang da tau kan, apa itu D'PRO?
tak tahu lagik??
klu satu aku da bagik??
nk lagik ka??
kla, kla,
nah amik nih...

(sorry, gambar gegar ckit, sbb aku takut ckit tadi)

YESSS... tepat tekaan Uolzz,

Atcually, last week, kami ada la isi borng ni,
borang pertandingan bowling persahabatan
anjuran Takaful Ikhlas
da isi borang tu, tadi tiba la hari yang di nanti2.

Macam yang aku cakap d 'part 1', aku takut sbb aku ni
nk kata hebat, [haram], nk kata asyik buat longkang 2 menangis, tak la kerap sangat
(ada lah 1-2 dalam 1 game) tapi sebab belum pernah lagik tengak ahli kump. aku ni main sama,
so aku sedikit takut lah klau2 aku merupakan punca kekalahan
(menang atau kalah, dalam part 3 erk..)

cakap pasal ahli kump, mari aku kenalkan korang ngan diorang..

(capten)
yang tak telan dek usia berkacamata ni kepten kami, Yusuf Ahmad  namanya
atau lebih mesra ngan panggilan 'manja'.. ops, silap 'CC'..


the striker?
next, datang bersama isteri tercinta, tinggi berbaju hitam ni pla, Mohd Azrul
or nama samaranya Azroy Gagak Putih.(jgn tanya kenapa sbb aku pun tak tau pa nk jawab)


 (AW)
Ameer Wahid Or Rabox, datang bersendiri & Memberi keyakinan serta tumpuan dalam permainan
(fuhh, mcm promote la pla.. aku sendiri tak tau mcm mana nk discribe)
Sorry Meer..

& last sekali

(ko yakin jak)
Aku Or UriTa Takarawa. Ahli keempat.. & yang terakhir.

Dalam Pertandingan petang tadi, adalah lebih kurang sepuluh kump yang amik bahagian
& semuanya hebat2 belaka. Tapi D'PRO tetap cool, mcm orang putih kata, Just Do It.

Apapun thanks to olz member of D'PRO sbb give ur trust on me.
before game tadi, semua rasa takut aku da hilang.
& akhirnya, kami main dengan cara kami sendiri,
da tak pikir menang atau kalah, yang penting



 KAMI SEMUA
ENJOY

BYE..
see you in next episode



2 ulasan: