Khamis, 10 Mac 2011

Malam Yang Malang.. : (

Assalamualaikum W.B.T. & Salam Sejaterah Olz Pembaca Blog Setiaku.. (perasan, mcm ada)

Ari ni aku kuar awal sangat dari opis, (punchcard tepat 1700 woo).. Semuanya sbb mlm ni rancang nk g tengok filem baru kuar 'RANGO' lakonan suara bintang hollykayu terkenal, Joni Dep...

Tup.tup, sampai lah aku ngan dua orang lagi housemate d Alamanda (Pusat belibelah terkenal d putrajaya) sebb tu jak lah aku rasa satu2nya shoping kompleks yang ada dekat sini.. Pas amik tiket, skit geramlah, kuar punyalah awal dari opis tu, dengan keja masih belambak, & tak pasal2 MP3 sony player aku pun ble tinggal dekat opis [da satu malang mali], tengok2 movie start jam 6.45 (lebih kurang ada satu jam lagik b4 start)... nasib baek lah member yang belanja klu tak dah haku tunjuk hangin(mcm berani- kidding pren)..

Sudahnya, tak tau nk buat pa, sorang member ni ajak la men bowling, 1 game pun jadik la katanya. So kami pun ngan pakai batik kasual tu masuk la pusat bowling.. masuk2 jak, cust.service dlm tu da pandang semacam,(apa ingat orang pakai batik tak ble main bowling aaa) kn ada iklan dlam tv tu, -tak ada alasan untuk tidak melakukan aktiviti fizikal- mcm tu la bunyinya.. Di sini [malang kedua mali], dalam best2 humban bola bowling tu, di situ jugakla lane yang kami dapat tu sangkut2.. kejap2 bola tak balik lah, pin tak betul lah.. nasib baek lah waktu tu pasang lagu rock dulu2, dapat jugak tenangkan ati ni sket, dapat jugak aku rangkul tempat ke-2 dari 3 orang pemain(macam hebat ja bunyikn)..

Selesai maen bowling, kmi trus pg ruang menunggu GSC tu, sempat lah jugak, tapi tak seawal yang kami jangka.. aku pulak sempat la g bebaris ambik 'gsc combo 3'(2 coke big size & 1 caremel PopCorn) sebelum masuk tu.. dekat dalam panggung pulak aku duduk sebelah awek ni, tak kenal sangat(mmg tak kenal pun)..
sbb da start da layan movie, si member da tak nk jamah popcorn lagik & bagi aku pla pegang, aku pun suap jak lah kan, tengah suap2 tu, aku buat sket 'movement', nk renggangkan badanla kununnya, sedar2 ble pla aku tersimbah popcorn tu dekat awek sebelah [malang sekali lagi] (padahal dari tadi asyik control macho kn) dah itu pla jadik, nk buat mcm mana?? MALU OOOO.. trus jak perkataan maaf kuar dari mulut ni... n nk cover malu punya pasal, aku tanpa malu pelawa la awek tu ngan popcorn yang masih tinggal.. hahaha..

Tapi Sekarang, semua tu da jadi sejarah untuk aku... benda tu da jadik, & buat aku ada story tuk blog malam ni... credit to 'malang2' yang jadi petang tadi... harap2 esok semuanya baik2 saja....

kla Uolz, sekarang ni waktu untuk beradu pla... Gud Nite EveryOne...
p/s: klu awek yang kena simbah popcorn tadi baca catatan ni, aku nak minta maaf sangat2, aku tak sengaja...

ASSALAMUALAIKUM..........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan