Sabtu, 19 Mac 2011

Selamat Datang Ke Festival Belon Udara Panas (this one on me) part-2

Assalamualaikum & Salam Sejaterah
Terima Kasih Sebab Setia Membaca Ruangan Aku Nie

So Guyz, Here we are, in the 2nd Episode of 'Hot Stuff' ops sorry, I mean Hot Balloon Story
Di sini, mcm yang aku janjikan tuk korang, aku akan masukkan beberapa cerita or mungkin kita ble sebutnya sebagai Warna-Warni Belon Putrajaya.

Sebelum aku sambung cerita2 aku tu, aku nk korang tengak dulu sedikit lagik gambar2 yang sempat aku tangkap tapi tak termasuk dalam Part-1.
Please,
Enjoy

Your

Ride...


antara yang banyak mencuri tumpuan


 DarthWader menakluki M.O.F

 pernah tengok artis jepun buat konsert di Malaysia tak??

aksi kejar mengejar Tom & Jerry



Antara Belon Udara Panas yang boleh dinaiki oleh pengungjung


Up, up & Away...


Amacam? ada sesiapa nk ikut terbang tak?? pakai belon kartun tu??


gelagat2 pengunjung yang datang





____________________________________________________________________________

Lupa pula nk bagitau korang,
pengunjung2 yang datang ke Festival ni tak akan kelaparan,
aku berani cakap, Festival ni sama macam Alamanda jugak
(or apa pun shoping Comp. yang ada tempat kamu tu)
cuma beza dia Kedai2 makan di Alamanda tu tak da tayar jak,
tak pecaya??
tengok niv
v
v
v

RasaMas


PizzaHut



&
yang satu ni, Kegemaran aku

Semestinya

Kentuky Fried Chiken

Hehehehe, kan da bagitau, mesti tak lapar punya...
& korang jugak tak perlu risau pasal tampat makan, sebab tak jauh dari lori2 ni,
terdapat booth rehat untuk pengunjung menjama makanan.
v
v
v





Ini pula sesuatu yang sedikit menarik,
dalam kesibukan festival tu,
aku dapat jugak peluang untuk pegang sendiri bakul muatan belon udara panas ni,
& jangan tak pecaya, ini adalah bakul muatan uttuk
DarthWader,
Korang tengaklah sendiri
v
v


Yang berbaju hitam tu adalah Pilot 'DarthWader' nie

nie pula DarthWader yang telah ditumbangkan

aku nk jugak begambar ngan pemilik 'DarthWader' nie, tapi segan, sebab orang lain amik gambar ngan dia pakai DSLR, haku pula just Mini Zyl0
(Sabar2, tahun depan aku nekad nak bawak DSLR kepunyaan aku sendiri.. Amin)

Atcually ada banyak cerita yang jadik dalam festival ni, (tapi tu cerita orang lainlah kn)
untuk cerita aku pla, mcm yang aku janjikan dalam Part-1 pagi tadi, aku ada something yang mungkin kita tak jumpa hari2, so,
This Is It

Nak tau tak, dalam aku ronda2 Festival tu, sorang lelaki berbaju putih siap bawak belon langgar bahu aku dari belakang,
aku pun buat de'(nda tau) jak la
tengok2 makin ramai pula orang berbaju putih yang memegang balon bekumpul tak jauh dari tempat aku dilanggar tadi, aku pun nk la jugak menyibuk sikit
& then, ni la yang aku jumpa
V
V

(buat pa la diorang nk berebut gambar orang2 yang pegang belon tu?? ni kan Hot Balloon Fiesta??)
pas tu, rasa ingin tahu aku tu buatkan aku dekatkan lagi jarak aku, then
v
v
v
v


aku tengok lelaki baju hitam tu berdiri dari lantai
sambil si wanita pula mengesat airmatanya di bahu lelaki tu
(gambar)
suda2, orang ramai keliling mereka bertepuk tangan

lepas tu, aku sedar, ni semua adalah.....
korang tengok lah sendiri pa yang jadi,
malas aku nak cerita,
sebab ni da buat lelaki tu jadi hero dalam citer ni..
huhuhuhuhu, takpa2..
ko tunggu hari aku






 rupa2nya ni adalah tektik si lelaki melamar teman wanitanya..
tahniah buat pasangan ni
semoga berbahagia selalu

So, Guyz & gurlz too, aku da tunaikan janji aku tuk cerita pasal ni
aku rasa tu saja yang aku nk cerita untuk
Hot Ballon Festival
Tahun ni

Harap2 kita jumpa lagi di tahun depan dalam Cerita Yang Sama aaaa
sampai jumpa lagik semua

&
Macam Biasa

THIS ONE ON ME

2 ulasan: