Ahad, 20 Mac 2011

Miss Olz Of You... Part-1

Assalamualaikum & Salam Sejaterah
Here Am I, Again

Tak sabar sangat tunggu jam 11 pagi hari ni,
sekurang2nya, rindu ngan kampung halaman aku terubat biarpun sikit.

Bertempat d Mid Valley Mega Mall,
Aku ngan beberapa orang Kawan waktu sekolah dulu
akan berkumpul semula, tak da la ramai sangat, tapi itu jak yang mampu kami kumpul
Di Area Selangor ni.

Rancang da lama la jugak,
tapi atas sebab Korum, kami tangguh sampai lah ke hari ni.
Alhamdulillah,
Kalau boleh, memanglah nk kumpul seramai yang mungkin,
tapi takut, takut bila
'Yang Dikejar Tak Dapat, & Yang Digendong Bertaburan'
Kalaupun nak kumpul ramai2, mmg tak dapat sebab semua bz ngan hal masing2
(padahal dulu waktu zaman sekolah, senang jak nk kumpul)

Well, Pada yang sanggup Datang & hadir pada hari ni,
terima kasih sangat2.
Aku Rindu Kalian Sangat

Pada yang ada di Selangor ni(tapi kami tak tahu & tak dapat berita ni)
bolehlah 'PM'kn jak aku nombor telefon korang
Di facebook aku
Before jam 9.00 pagi ini..

klah, hope everything berjalan lancar..
sampai jumpa lagi

Assalamualaikum
semua

Tiada ulasan:

Catat Ulasan